postawienie roll-up w sali plenarnej
|
✓ |
✓ |
✓ |
zaproszenia dla Partnerów włącznie z prelegentem
|
2 szt. |
1 szt. |
2 szt. |
działania brandingowe - umożliwienie włożenia do toreb: notatników, długopisów z logotypem Partnera spotkania oraz smycze i inne
|
✓ |
Tak - pierwszeństwo Partner Strategiczny |
Tak - pierwszeństwo Partner Strategiczny |
możliwość przygotowania konkursu wizytówek i rozlosowania nagród na zakończenie spotkania (zebranie kopii wizytówek do własnych potrzeb)
|
✓ |
Tak – pierwszeństwo Partner Wspierający |
✓ |
dołączenie do materiałów spotkania prospektów reklamowych
|
✓ |
Tak - pierwszeństwo Partner Strategiczny |
Tak – jeśli organizator będzie przewidywał Torbę na spotkanie Klubu |
Możliwości wystawiennicze (małe stoisko, stojak na ulotki, etc). UWAGA: Do ostatecznej decyzji Organizatora z uwagi na akceptację stron trzecich.
|
✓
|
Tak – pierwszeństwo Partner Strategiczny |
✗ |
Przekazanie po zakończeniu konferencji listy uczestników konferencji. UWAGA: Dopiero po uregulowania zobowiązań finansowych ze strony Partnera ! Spotkanie otwarte IT Brekafast = min 15 Gości Spotkania zamknięte IT ThinkTank (Klub) = min 10 Gości
|
✓
|
✓ |
✓ |
INWESTYCJA
|
28 500 zł OCZEKIWANA WARTOŚĆ POJEDYNCZEGO SPOTKANIA NETTO
|
20 500 zł OCZEKIWANA WARTOŚĆ POJEDYNCZEGO SPOTKANIA NETTO
|
15 500 zł OCZEKIWANA WARTOŚĆ POJEDYNCZEGO SPOTKANIA NETTO
|